20 Mayıs

Siz de pilates ile kendinizi keşfedin

Merhaba ben Batıgül Yıldırım

 

Yaklaşık 5 yıldır Şenay Akay Derma Estetik’te personel trainer olarak Reformer Pilates ve Egzersiz Uzmanlığı yapıyorum. Power plate, reformer pilates, mat pilates, trio, double, birebir dersleri vermekteyim.

 

Eğitimlerim; Studio work out Serdar Gürbüz reformer level 1, cadillac,trapez, barrel, chair, work shop Alper Bayraktar etkin insan mat  level  1, Pilates Federasyonu mat level 1, reformer level 1 - level 2, Murat Ertürk power plate, Pilates Federasyonundandır.

 

Spor alışkanlığım çok kücük yaşlardan beri tenis, sörf, voleybol, fitness, pilates yapmam ile gelişti. Sizlere tavsiyem ise spor yapmayı sevmeyebilirsiniz, sizi cok zorluyor olabilir,  ya da böyle bir alışkanlığınız daha önce hiç olmayabilir, kendinizi keşfedin... Tüm sporları deneyin içinden eminim ki size iyi gelecek hem fiziksel ve ruhsal, hem de omurganızı sağlıklı hissetmek için..

 

Eminim ki sizde benim gibi en son reformer pilatesi seçeceksiniz neden mi? 

 

Tüm bunların cevabı aşağıda;

 

 

Yer çekime karşı gelerek, omurganızın iyi bir şekilde esnemesini sağlayan, bir takım ipler ve yaylar sayesinde personal trainer eşliğiyle yapabileceğiniz egzersiz biçimi ile kaslarınızı güclendirebilir, esnekliğinizi ve kuvvetinizi arttırabilir, sıkılaşıp, incelebilir, aynı zamanda omurganızın sağlıklı olmasını sağlayıp postürünüzü yani duruş bozukluğunuzu giderebilirsiniz.

 

Herkes pilates yapabilir. Pilatesin yaşı yoktur... Kendisini iyi hisseden ve iyi hissetmek isteyen herkes pilates yapabilir…

 

Reformer pilates ile duruş bozukluğunuzu giderebilirsiniz nasıl mı?

 

Zaman zaman süre gelen farkında olmadan... Genetik faktörler, iş yoğunluğu, yanlış/  ters hareket yapmadan kaynaklı olarak, sırt, bel, boyun bölgesinde ağrı hissedebiliyorsanız eğer hemen sizi benimle birlikte pilates yapmaya davet ediyorum  Neden mi ?  Gelin kaslarınızı, omurganızı birlikte güçlendirelim birlikte doğru hareketler yaparak ve benimle birlikte düzenli pilates yapan kişilerde zamanla ağrılarının azaldığını, duruşunun düzeldiğini, daha saglıklı bir omurgaya sahip olduğunu söylüyorlar ;) Siz de bunu hissedeceksiniz! 

 

Bu işin sırrını istiyorsanız eğer her zaman bir tavsiyem var ;

 

%60 beslenme %30 egzersiz %10 dinlenmeden geçiyor… Su oranı iyi bir kas yapısına sahip olmak istiyorsak eğer su tüketimine özen göstermeliyiz… Kas kütlesini arttırmak isteyen öğrencilerim ve okuyucularım için söylüyorum protein ağırlıklı beslenmeye özen gösterin.

 

Bir ağacı düşünün su ve sevgi olmadan yaşayabilir mi? Cevabınız hayır değil mi

 

Çünkü kas dediğimiz şey de aynen budur. Vücudumuzu fit ve sağlıklı olarak ayakta tutmak istiyorsak sağlıklı ve protein ağırlıklı beslenirsek;

 

 

Herkese pilates dolu, sağlıklı günler diliyorum 

 

Batıgül Yıldırım







İLETİŞİM

8229/1 Sk. Ece Sitesi A Blok 21/C Ataşehir / İzmir
(Kent Hastanesi Çaprazı - İztik Karşısı)

0 533 030 61 05 • 0 232 329 19 00 • 0 232 329 19 35




Uzmana Danışın

Uzmana Danışın

gonet parma